چرا یخچال ویترینی برفک میزند

چرا یخچال ویترینی برفک میزند

چرا یخچال ویترینی برفک میزند؟ ❄ این همان سوالی است که موقع دیدن برفک یخچال های صنعتی با آن مواجه شده و به دنبال پاسخی برای آن هستید اصلا نگران نباشید اگر پاسخ این سوال را نمی دانید کافی است تا انتهای این مقاله از کیچن سنتر با ما همراه شوید تا با علت برفک زدن یخچال صنعتی و روش رفع این مشکل آشنا شوید.

فریزر صنعتی بدون برفک

خوشبختانه امروزه علاوه بر اینکه ابعاد یخچال های صنعتی با هم متفاوت است و شما می توانید با توجه به کسب و کار خود یخچال یا فریزر مورد نیاز را خریداری نمایید تولید یخچال های با برفک یا برفک زدایی خودکار نیز از دیگر تفاوت هایی که است که در انواع یخچال و فریزرهای صنعتی می توان دید.

پس اگر یخچال یا فریزر صنعتی خریداری می کنید که بدون برفک یا دارای برفک زدای خودکار است و شما در یخچال یا فریزر برفک می بینید پس حق دارید که تعجب کرده و به دنبال علت و راه حل آن باشید.

فریزر صنعتی بدون برفک

⚠ البته پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید یخچال صنعتی فروشگاهی را دارید حتما به سراغ مدل های برفک زدایی خودکار بروید.

رفع مشکل برفک زدن یخچال های صنعتی

اگر متوجه وجود برفک در یخچال ویترینی بدون برفک خود شده اید بهتر است بدانید این مشکل به دلایل مختلفی که در ادامه آورده ایم رخ خواهد داد:

✍ نکته ی مهمی که لازم است در خصوص برفک زدن یخچال بدانید محل و جایی است که یخچال برفک زده است چرا که محل برفک یخچال صنعتی یک راه تشخیص مشکل است.

☑ یکی از دلایل مهم برفک زدن یخچال صنعتی، خرابی کندانسور است پس باید در صورت مشاهده ی برفک در ابتدا از سالم بودن کندانسور مطمئن شوید در صورتی که تخصص کافی در زمینه ی تعمیرات یخچال های صنعتی ندارید بهتر است حتما از یک متخصص در این حوزه کمک بگیرید، اگر کندانسور سالم بود می توانید دلایل دیگر را بررسی نمایید.

☑ اگر متوجه برفک در اطراف درب فریزر یا یخچال صنعتی شده اید به احتمال زیاد درب یخچال به درستی بسته نشده یا واشر درب مشکل داشته باشد.

☑ خرابی لاستیک های درب یخچال از دیگر عوامل مهمی است که باعث ایجاد برفک خواهد شد، در واقع اگر لاستیک های دور درب به هر دلیلی پاره یا فرسوده شوند کارایی خود را از دست داده و هوای بیرون وارد یخچال خواهد شد و ورود این هوای گرم عامل ایجاد برفک در یخچال های صنعتی است؛ پس حتما از سالم بودن لاستیک های دور درب یخچال های صنعتی اطمینان حاصل کنید.

☑ قرار دادن یخچال صنعتی در محلی که گرم و مرطوب است نیز از دیگر دلایل تشکیل برفک در یخچال و فریزرهای صنعتی بدون برفک می باشد.

☑ با وجود اینکه یخچال های صنعتی به نحوی ساخته می شوند تا بتوانید درب آن را به دفعات زیاد باز و بسته کنید اما اگر بیش از اندازه درب را باز و بسته کنید این موضوع باعث ایجاد برفک داخل یخچال خواهد شد.

رفع مشکل برفک زدن یخچال های صنعتی

☑ وجود برفک در بخش عقب فریزر یا یخچال صنعتی یعنی در محل سیم پیچ های اواپراتور نیز نشانه ای از وجود مشکل در چرخه ی یخ زدایی دستگاه است.

☑ اگر بعد از بررسی متوجه وجود برفک های سخت و ضخیم به صورت یخ زده در همه ی بخش های یخچال صنعتی بدون برفک شده اید احتمالا درب یخچال برای مدت طولانی باز مانده است.

☑ اگر متوجه وجود برفک در همه جای یخچال شده اما مقدار آن بسیار کم است احتمالا دمای یخچال یا فریزر صنعتی بسیار پایین است.

قیمت انواع یخچال های ویترینی

اگر قصد خرید یخچال های ویترینی و صنعتی را برای سوپرمارکت، قصابی، لبنیاتی یا فروشگاه دارید و به دنبال قیمت انواع یخچال صنعتی هستید می توانید مدل های متنوع یخچال را به همراه مشخصات و قیمت آن در سایت کیچن سنتر مشاهده نمایید.

 

سخن آخر:

از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم اکنون پاسخ این سوال را متوجه شده باشید که چرا یخچال ویترینی برفک میزند و بتوانید به رفع این مشکل بپردازید، باز هم تاکید می کنیم در صورتی که تخصص و مهارت کافی در زمینه ی تعمیر یخچال صنعتی را ندارید بهتر است این کار را به شخصی متخصص بسپارید.

مدیریت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *